کاهش وزن

کاهش وزن باادامه فعالیتهای ساده وروزمرگی

کاهش وزن کمی سخت و مشکل می باشد واما رژیم غذایی شما را به این واقعیت نزدیک می کند .

واهدافتان را می توانید به دو گروه کوتاه مدت و بلند مدت تقسم کنید . 

و تحقیقات مشخص کرده رژیم غذایی ۲۰ درصد در کاهش وزن موثر می باشد .و ادامه رژیم غذایی مهم است  و در این صورت تغییرات وزنی شما افزایش یافته و  نمایان می گردد. 

و این عمل در طول مدت زمان ( دوره ) و به آهستگی انجام می شود و در زندگی شخصی اثرش را خواهید دید . و برایتان دوست داشتنی خواهد بود و زمان مناسبی است تا عادت تغذیه ، روش تمرینات را تغییر دهید .

و این عادتها موجب سلامتی قلبی و جسمی و روحی و تناسب اندام شما می شود و طی بررسیها مشخص شده رژیمی که بتواند وزن شما را ثابت نگه دارد .باید شامل رژیم چاق از نظر میوهها و سبزیجات باشد .

ده عادت که به شما کمک می کند تا وزن دلخواهتان را تعیین کنید 

رژیم غذایی مناسب و ادامه این رژیم و موارد دیگر که منجرب تغییرات پایدار و ثابت و کسب موفقیت در کاهش وزن می شود . و تلاش برای ادامه دادن و روزمرگی این فعالیتها منجرب موفقیت شما می شود .

۱- بهترین کار کاهش وزن آرام و معتدل می باشد . 

و یک توصیه درباره کاهش وزن که بیش از یک یا دو پوند در هفته نباشد و این نگه داری صبورانه به شما کمک خواهد کرد تا از ریسکهای سلامتی دور بمانید .

 و با دنبال کردن رژیم غذایی یاد خواهید گرفت که عادت تغذیه ای جدید مستلزم تلاش بلند مدت می باشد . مانند  کنترل مواد غذایی مصرفی ( پروتئین ، تنقلات سالم ، تمرینات دوره ای و مطالعه بر چسب خوراک و غذاها ) و شما با انتخاب این را به آهستگی به کاهش وزن نزدیک می شوید .

۲- ایجاد تغییرات در رژیم غذایی 

یکی از بدترین کارها برای کاهش وزن ادامه رژیم غذایی قدیمی است و اولین نکته در رژیم غذایی بررسی کالری ورودی است و این کار توسط کارشناس مربوطه انجام می شود . و در صورت افزایش ۲۰۰ کالری برای هر هفته مناسب می باشد .

۳- برقراری ارتباط با منابع پشتیبانی 

اینها افرادی هستند رژیم غذایی شما را بررسی کرده و کمک به ثابت ماندن کاهش وزن شما می کنند . و بهترین حالت این است که بخش کاهش وزن به آرامی و لطافت انجام گیردو

و این یک موفقیت برای شما است و می توانید برای کسب دستوالعمل راهنمایی بگیرید .

۴- چالش و ارتباطتان با اهداف جدید 

حالا که شما یکی از صاحبان این چالش بزرگ هستید و به اصطلاح چا پای شما باقی خواهد ماند و اهداف جدید را بر مبنای این تعیین خواهند کرد .

و زمانی که به اهداف کوتاه و بلند مدت دست یافتید سطح اطمینان بالایی پیدا می کنید .

۵- فرهیخته ماندن 

بیان شده که یکی از مراحل حفظ سلامتی رفتن به سمینارهای سلامتی و انجام فیتنس و با یادآوری سلامتی در لحظه به لحظه زندگی و آنلاین باقی ماندن برای دریافت اطلاعات ،لازم می باشد 

۶- مربی مناسب داشتن 

یکی از راهای ادامه دادن داشتن راهنمای خوب می باشد و این نیاز شما به بررسیهای جدید و گرایش به اونها مثل یک قله باقی می ماند و این مربی در کاهش وزن شما کمک خواهد کرد . 

۷- تمرینات 

و برسیها درباره کاهش وزن بیان می کند که تمرینات یکی از بهترین پیشگویی کننده برای موفقیت اهداف بلند مدت می باشد.

و حدود ۳۰ الی ۶۰ دقیقه تمرینات جدید در روز موجب سلامتی روح و جسم شما می شود .

۸- صبحانه خوردن 

مطالعات انجام شده بر روی افراد بیان می کند آنهایی که صبحانه می خورند بیشتر موفقند در کاهش و حفظ وزن دلخواهشان و صبحانه باید حاوی پروتئین باشد . 

۹- وزن خودتان 

وزن خودتان را با ترازو اندازه گیری کرده وطی بررسی های زیادی معلوم شده براساس دوره ای از انجام جرئیات که بوسیله افراد موفق ، وزن شما حفظ خواهد شد . 

۱۰- نگه داری و حفظ دوره ای وزن با حفظ روحیه و حال شما است 

شما برای حفظ سلامتی ، رژیم غذاییتان را به  طور متناوب رعایت کرده و توده چربی بدن (BMI) خود را تعیین کرده و بیانگر شماره ویا عدد سلامتی شما است .

و زمانی که بدن شما در یک تغییرات خارج از محدوده می باشد شما می توانید فقط بخشی از پروسه را بوسیله اندازه گیری کرده و استفاده از این محاسبات آسان و ساده می باشد .  

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *